Diensten

Heb je extra ‘handjes’ nodig voor bepaalde werkzaamheden of heb je wekelijks met taken te maken die je liever uitbesteedt? Met andere woorden, wil je tijd overhouden, dingen doen voor je bedrijf die er toe doen en je verder brengen of wil je geen tijd en energie steken in allerlei randzaken?

Dan kom ik je heel graag helpen!

Ik verleen secretariële en administratieve ondersteuning op allerlei gebieden en in diverse branches. Deze ondersteuning verleen ik op afstand. Echter, als je ondersteuning nodig hebt bij jou op kantoor of aan huis dan is dat binnen Almere e.o. zeker mogelijk.

Je kunt mij structureel (wekelijks/maandelijks) inzetten, eenmalig of alleen in drukke periodes.

Hieronder een indruk van de werkzaamheden die ik jou uit handen kan nemen:

  • Secretariële werkzaamheden

Telefonie, agendabeheer, beheer van de algemene mailbox, het maken van reserveringen, het organiseren van bedrijfsuitjes, het kopen van relatiegeschenken, het mede organiseren van feesten en etentjes, het verwerken van post, ontvangst van bezoekers, zowel intern als extern aanspreekpunt binnen de organisatie.

  • Administratieve werkzaamheden

Documentbeheer waaronder het verwerken van binnenkomende post- en maildocumenten; het invoeren van dossiers in het systeem; dossiers ordenen en digitaliseren; het benoemen van ingekomen poststukken. 

  • PR en marketing

Documenten zoals brochures/flyers/webteksten/rapporten/brieven in het Nederlands, Spaans en Engels redigeren en controleren op spelling en huisstijl; documenten opstellen en standaardiseren; social media en website bijhouden.

  • Lichte boekhoudwerkzaamheden

Inboeken van inkomende en uitgaande facturen; verwerken van banktransacties; controlechecks uitvoeren; contact met externen zoals accountant.

  • Inkoopwerkzaamheden

Voorraadbeheer; het bestellen van kantoorartikelen, relatiegeschenken en marketingproducten.

  • HR-werkzaamheden

Verwerken van personeelsmutaties; verwerken van financiële personeelsadministratie; communicatie met salarisbureau; verzenden van loonstrookjes; controleren van urenregistratie; registreren van ziekmeldingen; ondersteuning bij werving en selectie.

  • Facturatiebeheer

Opstellen en verzenden van facturen; verwerken van betalingen; opstellen en verzenden van betalingsherinneringen/aanmaningen; klanten nabellen bij uitblijven van betaling.

  • Projectondersteuning

Verlenen van ondersteuning aan een (team van) projectmanager(s); bewaking van de voortgang van alle projectonderdelen op logistiek en organisatorisch niveau; het opstellen van de activiteitenplanning en het draaiboek van projecten/bijeenkomsten; het volgen van de planning binnen de gestelde deadlines; het tijdig signaleren van knelpunten.

Dus wil je tijd overhouden voor zaken die voor jou van belang zijn? Dan kom ik graag bij je langs om jouw wensen en behoeften in kaart te brengen zodat jij de volgende stap kunt nemen met je bedrijf.

Ja, ik kan je hulp wel gebruiken, bel me!